FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Synd att det är vi som annonserar på google som blir ruinerade och inte google.
Förstår inte hur det kan finnas några vettiga argument för att fuska? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja det är ju knappast google som plockar de pengarna ur egen ficka och ger fuskarna. Oerhört lågt och kan inte förstå att någon tycker det är okej att fuska om man har kunskapen om det? Tycker det borde klassas som stöld istället för "fusk".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
"Kunskap har rätt att få avlöning", det handlar knappast om någon unik kunskap utan bara om väldigt låg moral anser jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fuska är väl inte riktigt rätt ord.
Det är stöld. Bara för att man vet hur man dyrkar cykellås betyder inte att det är tillåtet att stjäla cyklar. Kunskap kommer med ansvar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag har varit i kontakt med Google och har växlat några mail med dem. Följande är ett av deras svar:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Trams, att kalla det stöld, det är ju faktiskt inget fysiskt som de snor, är det inte så ni försvarar er när ni laddar ner film och musik?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Inget fysiskt? Det är ju pengar!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Livnär sig inte folk på att utveckla mjukvara å producera filmer m.m? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är ju inte Google som förlorar pengar på att någon klickar på AdSens-annonser utan de tjänar pengar på det. Men det är de som använder sig av AdWord som förlorar pengar.
Om mina AdWord-annonser skulle börja utsättas för "elaka klick" i sådan omfattning att de skulle börja överstiga en punkt där kostnaden för dessa annonser inte kan finsieras av den försöljning jag hoppas av dessa annonser, ja då måste jag sluta använda mig av dem. Vem eller vilka förlorar då på detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||