FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Var inne o kikade på en domän som är till salu på SEDO.
Fick upp följande text när ja lade ett bud....de måste väl för fan skojja... så bra är ändå inte den domänen,....hur funkar sedo, sätter man pris på vad man vill ha för sin domän man lägger upp och inget under det accepteras eller? Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är rätt galna priser på domäner numera.
Man kan sätta minimum bud, i detta fallet 9000 Euro. Sedan kan man välja ett fast pris och inga bud, osv... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sedan ägs ju Festivaler.se av Bolama ;D
Han/dem släpper väl inga domäner billigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är upp till våra användare att sätta sina priser.
Vissa användare har mycket klara uppfattningar om hur mycket de vill ha för sina domäner. De vill inte svara på bud som ligger under denna nivå och väljer därför att sätta en spärr. Man har följande alternativ när man säljer domäner via oss: - Fast pris. så fort detta uppnås går domänen till försäljning. Man kan varken få mer eller mindre. - Prisförslag. Domänen kan säljas för mer eller mindre. Förhandlingar pågår via vårt system. - Inte sätta ut prisuppgift. - Sätta en spärr för bud under viss nivå. Tänkt att hjälpa användare som ofta får in skambud. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Haha, tyvärr inte i Tyskland.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
VIP
|
Ja, det lät ju inte superbilligt
![]() Kom på att jag hade en festivaldomän som låg å skräpade. Du kanske är sugen? VisitFestivals.com Visit används för både städer, länder och delstater/provinser världen över. Ofta som den officiella hemsidan. Ex: VisitNorway.com, visitsweden.com, visitbritain.com, visitholland.com, visitolso.com... ja, listan kan göras lång! Det var någon toppförsäljning av VisitFlorida om jag inte missminner mig, samt något stor försäljning av en delstat i australien.. Visit framför är helt enkelt "rätt i tiden" och lätt att komma ihåg. Det är en ball domän och jag vill ha någon 1000 lapp (sek) för den. Inga €9000 dock, fastän marknaden för engelska .com är värd 100 ggr mer än svenska hehe. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du skulle ha varit med här:
http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...l=festival&s=wn Nästan så jag tog fram plånboken och köpte ett par domäner där, inga bolamapriser iallafall. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|