FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Betalat en mindre summa för en tjänst som ska sättas igång direkt när man beställer.
När jag betalat, trycker in köpkoden och ska få kontot så står det mysql-felmeddelande, och provar flera gånger genom att hoppas på att F5 kan försöka igen, men icke. Mailar de direkt och säger detta, men inget svar nu 1 dag efter och visst det är kort, men jag har mailat dessa förrut och aldrig fått svar. Normalt sett hade jag låtit det gå eftersom det är en så liten summa men rätt ska vara rätt. Hur länge ska jag vänta innan jag kan göra något, och vad kan jag göra? (Utgår ifrån att jag inte får svar på mitt mail, men hoppas fortfarande jag kan ha fel i det ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Reklamera kortköpet till din kortutgivare / bank!
Banken kommer då att kräva in köpunderlag från butiken som du helt enkelt bestrider. I 9 fall av 10 får konsumenten / kunden pengarna tillbaka. Hör av dig till din bank så hjälper de dig med detta, de är vana! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|