FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nice! Ska nappa igen...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Om jag väljer att prova, kommer jag att behöva betala några kostnader, eller får jag bara en gratischeck utan vidare?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Har sett att flera webhotell använder sig utav detta erbjudande för att locka kunder "Köp hemsida av oss och få 500st kunder". Lite fult, men det funkar säkert.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det bara "EUR 5,00 i total startkostnad" som jag behöver betala för att kunna utnyttja värdekupongen?
Finns det en risk att man får en skuld, eller slutar annonsen att visas när kontot är tomt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Administratör
|
Värt att notera är att förra gången så var kupongen på 500:- denna på 400:- (som även Hubbert säger). Minsta insättning då var 500:-, minsta insättning nu är 400:-.
Därför måste du sätta in 50;- för att använda kontot. Men, 350:- gratis är inte fel det heller.
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Nu hänger jag inte riktigt med. Måste man betala 50 kr för att få 400 kr? Varför får man inte 350 kr direkt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
När jag började med det här erbjudandet så drog de bara av 50:- från de där 400:-, så jag satte inte in pengar för att komma igång, utan körde igång direkt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Well, de drar ju 50 från din kupong. 400 - 50 = 350. För att få 400 måste du ju lägga till 50 ![]() De kan mycket väl ha ändrat sedan jag startade med Adsense. Och det verkar ju som det om man läser Hubberts inlägg.
![]() |
Svara |
|
|