FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
VIP
|
Den som har risigast rack får den "officially pimped". D v s totalt omgjord. Herre jises, tittar ni inte på Pimp My Ride?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det fuskas med röstandet. Duktigt för en kille med en vanlig hemdator som server går upp som etta på ett dygn med 3429340 poäng. Förbi Thepiratebays server som sjunkigt med 100 000 poäng bara sådär. Tror nog inte det blir något pimpande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Japp, Piratebays servrar har ju blivit av med fler hundra tusen poäng. IDGs idé var faktiskt bra, men de har utfört den på ett dåligt sätt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Någon som vet varför Piratebays röster har gått ner? Typ ena dagen när jag kollade igenom bidragen låg dom långt före dom andra som var med och nästa dag var det något skitet litet hemma rack som hade många många gånger så mycket poäng än Piratebay. Hade dom fuskat eller vad är det IDG sysslar med egentligen?
Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hehe, PB vinner nog rätt klart iaf.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Känns som deras röstningsystem inte är allt för stabilt. Undra om det går göra en loop som röstar upp hela tiden eller om det finns någon spärr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag vet inte om jag har missförstått vad ett rack är men varför sitter folk och postar bilder på sin gamla hemdator som de använder som filserver?
Angående fusket så röstade jag ignom alla bidragen och när jag kom tillbaka till den första kunde jag rösta igen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Går att rösta flera gånger varje dag.
|
||