FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Inte nog med att nollan har tjatat om att alla ska sluta röka och hittar varje dag på nya dumdryga ursäkter för att ta en cigg till, nu ska han visst hyllas med.
http://www.aftonbladet.se/vss/fimpa/...649876,00.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag vill med ha min egen webbplats med 2miljoner besökare där jag kan utnämna mig själv till priser :/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Om den trähatten, blir årets IT-främjare, är det nog lika bra att lägga ner IT-branschen.
Borde han inte utses till årets hälsofrämjare istället. Aftonbladet.se börjar bli en diktatur på nätet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Snälla, sluta läsa aftonbladet. Istället för att låta aftonbladet bli orsaken till att du hänger dig... Är det för övrigt aftonbladet som ligger bakom detta pris? ;)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Nästan så man får ge sig ut och ta en öl idag på denna historiska dag!
Till helgen är det ju den krog som ordnat bäst lösning för rökarna som blir den populäraste gissar jag på, och det baserar jag på hur det såg ut i helgen när jag var ute. En krog här i stan hade reda startat upp det nya systemet med rökningen i ett visst rum och i den rummet befann sig alla utan ett fåtal gäster. Rökare som ickerökare. Detta skall man ju kunna göra till en bra grej för rökare, ickerökare och krögare samt personal, bara krögarna tänker till lite. Thomas
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Årets svenska it-främjare?
Ett litet steg för Fredrik men ett stort steg för informationstekniken? Knappast... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|