FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja det verkar ju inte vara så mycket tjejer här iaf. ;P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Lycka till på Fredag, bara 1 dag kvar nu! Citat:
![]() Singelflickor kan PM'a mej och singelgrabbar kan PM'a usern Googlebot om det låter intressant. Thomas
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Medlem
|
Thomas: Det smög sig med fredag.... Har nyss lämnat av henne hemma hos sig.. Igår umgicks vi hela kvällen och när jag lämnade av henne kom den där magiska första kyssen :)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Låter precis som på film nästan, gött att det gått bra!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
1. "Jag tror jag har en date på fredag helt enkelt." Känns inte som du uppdaterat tråden ordentligt iom att det tagit en sån här vändning utan vår vetskap! Vi kräver ju inte att vi skall veta allt i detalj, men just nu är vi ju helt oinformerade och totalt lämnade ute i kylan. 2. Klockan är 04:16 och du har citat "nyss lämnat av henne hemma hos sig", stackars personal-avsvariga på din lokala BK imorgonbitti!. ![]() Thomas
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Jag har uppdaterat dåligt men anser mig ha goda anledningar till detta, skrivit upp till mitt taxileg(tar nästan en hel dag), firat min bror och just det: spenderat tid med damen i fråga. I nuläget så tar vi babysteps och lär känna varandra men attraktionen finns där i överflöd och än så länge kommer vi väldigt bra överens. Det är lustigt att man vet så lite, hon har trots allt haft koll på mig i ett år nästan men inte vågat säga något och min tanke om henne var: "Holy shit, inte en chans att hon ser på mig två gånger". Sen slår livet till och alla förutsättningar slår bakut. Nu ska en mycket glad Jesper gå och lägga sig. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||