FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Prylkoll.se söker medarbetare.
Prylkoll.se söker en webdesigner med koll på Mambo (det CMS som används idag), några redaktörer för att skriva nyheter varje dag samt en bannermakare. Det finns idag inga direkta pengar i projektet så det är fråga om frilansande verksamhet hemifrån. Jag som står bakom Prylkoll.se heter Gunnar Lindberg Årneby och har bland annat jobbat på/med/för Kinnevik, Spray, E*Trade, Ericsson och IDG. Om du tror att detta är något för dig eller att just du har något att tillföra utöver ovanstående önskemål så är du mer än välkommen att kontakta mig på [email protected]. PS. Du kan givetvis titta in på www.prylkoll.se redan idag även om arbetet är långt ifrån klart. DS |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Kan visst skriva lite om det behövs. Är AV tekniker till yrket & har väl viss koll på tekniska mojänger. Dock ligger huvudintresset/kollen på musik då jag jobbar med rockradio.se rätt mycket, nyheter, recensioner, intervjuer o.s.v. Du når mig på: [email protected] Ha en bra dag! Richard Ramstedt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Komplettera gärna med den information som krävs enligt reglerna i denna avdelning.
![]() |
Svara |
|
|