FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Svar från Googles Ad-words:
Hej Mikael! Tack för ditt mail. Vår juridiska enhet undersöker för närvarande detta. Jag vill starkt påpeka att vi inte har någonting att göra med detta företag. Tveka inte att höra av dig om du har ytterligare frågor om AdWords. Du kan antingen svara direkt på detta mail eller skicka ett mail till [email protected]. Med vänliga hälsningar, Jessica Google AdWords-teamet |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är lite uttråkad så jag postar lite mer om blufföretag. De är ganska skojiga och jag brukar alltid läsa alla lotterireklam och sånt som dimper ner i brevlådan.
Mystar.com Hah! Jag tycker det är mest fascinerande att folk faktiskt går på bluffar som denna. Vem tror på att ett privat företag faktiskt äger rymden med alla dessa stjärnor? "Vi ger dig ett signerat certifikat". Wow, vilken tur ifall någon skulle åka till min planet så kan jag ju visa upp mitt certifikat undertecknat av Jon Doe. Double.se Många av er som läser i detta forum är säkert affiliate hos Double.se. Jag har själv skrivit in mig men aldrig utnyttjat tjänsten för de betalar så dåligt. Jag vill understryka att jag inte på något sätt påstår att Double.se är ett blufföretag, men de förefaller som riktigt bakom flötet och har en oseriös approach som får vem som helst att rygga tillbaka. Här är ett mail jag fick från dem för inte så länge sedan: -------------------------------------------------------------------------------- Då var det dags, i natt (2005-06-16 vid kl.00:00) byter Double serverar. Dom nya maskinerna är riktigt vassa och jag blev själv riktigt imponerad när jag såg hur snabbt allt gick. Dock finns ett problem som är omöjligt att undvika: Sidan www.double.se kommer att bli inaktiv tillsammans med alla våra annonser i någon timma då DNS adresserna pekas om under natten. Vi hoppas att ni kan ha överseende med detta och hoppas att det inte kommer att påverka er prestation. När ompekningen är klar kommer vi att kunna erbjuda en hel del nya funktioner den kommande veckan som efterfrågats en längre tid. Det är inte omöjligt att vi dessutom slänger upp en ny och snyggare design på kontrollpanelen. Mer om kommande uppdateringar kommer ni att få under veckan. Med vänliga hälsningar, Dejan S. Account Manager [email protected] www.double.se ----------------------------------------------------------------------------- Hehe, wow! Skulle du låta den här personen arbeta kvar på företaget när han massutskickar detta mail? "Dom nya maskinerna är riktigt vassa..." Dom? Skriver han i en Kalle Anka tidning eller? Ja, ja. Kul är det iallfall. Om någon vill höra mer idiotiska saker från olika pyramidspel och blufföretag så har jag massor med roliga historier. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Double.se blufföretag och oseriösa pga ett ordval i deras kundbrev? Njae, nog kan du väl luska fram häftigare historier än så?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Om double är så oseriösa som du säger, varför är du då fortfarande medlem där? / Niklas.k |
||
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Niklas.
Jag vet inte, det spelar ingen roll om jag är med eller inte. Det är ju vilande. Jag tänkte bara uppdatera om ad-words.se. Jag skickade ju info till Google adword om sidan och nu har den äntligen tagits bort och antagligen ett ett mål bygts upp för inblandade. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ska de behöva klä sig i clownkläder och bolla med pajer innan du drar ett streck? Skickar man utskick som ser ut så där kan man lika bra skriva under sin dödsdom, riktigt oseriöst i min mening. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|