FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Håller på att bygga design till länkarkiv.com sidan är just nu ganska naken och jag vill bygga in den i en fin och passande design. Vilken tema tycker ni skulle passa in, färger, placering osv. Ska sidan vara som nu 100% eller ska det vara smalare?
Tacksam för alla synpunker. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Svart på vitt är en bra kombo som brukar funka i mina projekt som jag inte ens nämner här på wn ett och ett.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Nu gjorde jag en enkel design till den och tror det passar ganska bra, va tycker ni? Vill ha det enkelt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Nu blev jag nöjd med designen så länge, sidan laddar snabbt och ser fin ut. Hjälp mig gärna att fylla db där, släng gärna in era sidor i passande kategori.
Lägg in din sida här WN har jag redan lagt in ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ser bra ut. Stilrent!
Jag gillar dock inte rosa ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Det är en lila nyans #F0E0F0 men alla har ju olika smak :) Det går nästan inte att få en sådan sida snygg då det nästan bara är text, men jag tycker att det ser ganska skapligt ut ändå, precis som du sa, stilrent. :)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Jag tittade på sidan på 7 olika skärmar och det är lila på alla.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det var nog min gamma som var för hög innan. Men jag tycker ändå det är lite rosa
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag tar upp denna tråden igen då det rör sajten. Jag fick precis 2 email till samma adress och samma innehåll. Jag har inte godkänt att ta emot några email bara för jag la in en sida i arkivet. Så här lyder mailet:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|