FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej kära vänner!
Detta är väldigt off topic men jag behöver verkligen er åsikt angående detta. Jag är trummis i ett Pop/Rock/Singer-songwriter band som sjunger på engelska och har några förslag på bandnamn. Skulle ni vara så snälla att betygsätta dessa namn med siffrorna 1 - 8 där 8 är högst? Förslagen ligger inte i någon speciell ordning. MVH Christos 1. Red Square Rockers [ ] 2. Wooden Creek [ ] 3. Sonic Street Civilians [ ] 4. Amity Garden [ ] 5. Singles [ ] 6. The Catastrophe Kiss [ ] 7. 10k (ten grand) [ ] 8. Tattarna, Greken o Göteborgaren [ ] Tack för er medverkan! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
10k (ten grand) [8]
Det kommer man ihåg.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tack för ditt svar Lundmark!
1 svar på nästan 60 visningar .... aah, kom igen nu, ta det inte så seriöst ... ge mig bara det bästa alternativet om ni tycker att det är för jobbigt att betygsätta alla. /C |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Svårt att sätta ett namn till ett band då det är musik man kopplar namnet till.
Ge oss låtar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Du har en poäng. Jag skulle kunna posta ett par låtar men det är en gammal demo som inte gör oss rättvisa direkt. Väntar hellre lite till och postar det nya istället.
Fast det va lite tanken också med denna tråd, att försöka ta fram ett namn som fungerar ganska fritt. Dvs att vi inte ska strikt hålla oss (relateras) till ovan nänmda genre utan också kunna blanda in element från fler genrer men samtidigt behålla vår identitet. Alltså när man hör namnet så ska man inte riktigt veta vad man kan förvänta sig för musik :) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
1. Red Square Rockers [1]
2. Wooden Creek [1] 3. Sonic Street Civilians [1] 4. Amity Garden [1] 5. Singles [1] 6. The Catastrophe Kiss [1] 7. 10k (ten grand) [1] 8. Tattarna, Greken o Göteborgaren [8] :) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
1. Red Square Rockers [3]
2. Wooden Creek [4] 3. Sonic Street Civilians [4] 4. Amity Garden [1] 5. Singles [1] 6. The Catastrophe Kiss [2] 7. 10k (ten grand) [3] / 7,5. Ten Grand [5] 8. Tattarna, Greken o Göteborgaren [4] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tack för svaren!
Tattarna, Greken o Göteborgaren var iofs ett skämt till en polare jag mailade som hängde med när jag klistrade in namnen i tråden. Synd att du har svårt för sånna grejer Port 80 ... men tack ändå. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
10k (ten grand) . .den tycker jag är grym . ..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas