FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag fick reda på att det är DNS som inte är uppdaterade än, det kommer igång snart för alla, än så funkar det för Telia.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag tycker att designen är skitsnygg. Fina färger, bra layout - det känns "bra" helt enkelt. Loggan snygg - framför allt passar den bra in med den övriga designen.
Antagligen ganska bra idé också med "spammare.se". Kan behövas bra siter som har svartlistningar och diskussioner om spam! Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Sidan har inte fungerat för mig tills nu, men då slutade det fungera för andra. Tycker det känns lite mysko därimot
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Nu verkar den fungera som den ska.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
Hehe, lagt dit lite extra akriv.
Därimot strulade det sig om man bytte bakgrundsfärg (bilderna hade vita dumma kanter) ![]() Ps. de som har lite kul, otrevliga och andra spams får gärna skriva dit dem. Så finns det lite material |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker du härmat oss väldigt mycket med loggan! Du har bara vänt på den istort sett! Den loggan finns inte med i orginaltemplaten!
Men jag tar det som en komplimang! Men du kanske inte sett vår sida innan! /Daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Citat:
Det jag har där nu är det jag tyckte såg bäst ut och är likt eran. (Just i textväg, annars är det väl inte exakt samma färg i bakgrunden) Men det är snyggt, rent och lättläst ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Personligen tycker jag inte att den är särskilt lik. |
||