FAQ |
Kalender |
![]() |
#111 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det låter bra Thomas, finns det nån som helst clue på vart det sedan bär av? Om det bara är öldrickning på schemat så lär det ju gå att ordna, men en lite mer civiliserad middag lär ju kräva lite förarbete av resturangen om vi kommer 15 pers?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Micke04 vill komma men hoppar av då det blir lite långt att resa från Stockholm... vore kul med något i slutet av sommaren i Stockholm!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Men är det någon annan som har nått bra förslag på var vi kan gå så skriv i tråden så ringer vi och kollar. Det var längesedan jag bodde i gbg så jag har lite dålig koll just nu på vad som är bra eller inte. Jag hade gärna också sett att vi hade ett ställe vi kunde boka, dyk upp som på bamboo känns ju lite osäkert. Har vi ingen göteborgare här? Anyone? Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
|||
|
Förmig spelar det ingen roll vilken dag/dagar det blir, känner ändå folk i GBG som jag bor hos om det är så.
15:00 är väl rätt okej, jag har en förmåga dock att alltid vara några timmar före ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
|
||||
Administratör
|
Har PM'at till de som är intresserade för att höra om intresset fortfarande kvarstår.
PM'a mej om IPB missade någon ![]() Thomas Ni som jag redan stämt av med i tele/IM fick inget.
![]() |
![]() |
#116 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
jag tror det lär dyka upp mycket tjejer ....not!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
|
|||
Supermoderator
|
För "vettigt folk" har jag plats i bilen från Skåne till Göteborg, med möjlighet till vissa avstickare. 1-3 platser beroende på hur trångt ni vill ha det..
![]() Vilka ska bo på Avenyn (Rubinen)? Tänkte lägga en gruppbeställning isf, skriv en note i tråden om intresse finns, annars kör vi enskilda bokningar..
![]() |
![]() |
#119 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Kollade med Rubnen idag och det fanns gott om rum på lördag. Har du koll på om man kan betala sina rum separat om du gör en gruppbeställning? (Vill ju gärna betala med företagets kort...) // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
|
|||
|
Funderar själv på ifall man skall natta på hotellet, känns lite dumt att stressa hem med tiderna.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|