FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Border="0" på tabellen?!? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har du kollat upp det här?
Line 115, column 7: document type does not allow element "HTML" here <html> The element named above was found in a context where it is not allowed. This could mean that you have incorrectly nested elements -- such as a "style" element in the "body" section instead of inside "head" -- or two elements that overlap (which is not allowed). Från en validationkörning för http:// cuukeen.nedde.com Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Men då fungerar väl inte mitt avgränsningsstreck eller? Mellan information om sidan och nyheterna? Citat:
men jag har min "style" innanför headtaggarna. :unsure: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Jag kollade kälkoden och märkte att du av någon anledning börjat en ny HTML- HEAD- och BODY-tagg i den första HTML-taggen, jag antar att det inte ska vara så. Detta är där du har delen uppdateringar i slutet av koden. Det verkar som om hela koden innehåller en hel del fel. Sen verkar du ha en del tomma taggar tex: <span class="style12"><span class="style11"> </span></span> Sen har jag märkt att du på de ställen som det står: Publicerat av: Kim Torvanger [DATUM] Så har du anvät dig av ett x antal för att fylla ut till bilden med "Läs vidare!" så den blir högerjusterad. ändra detta till: [img]URL[/img] Publicerat av: Kim Torvanger [DATUM] så högerjusteras bilden utan att använda . |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|