FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
De är nog väldigt medvetna om det vid det här laget. Inte en positiv kommentar sedan lanseringen. De har säkert fått ett par mail också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kan bara hänvisa till min post i tråden om deras nya design skapad utav Tradedoubler själva
TradeDoubler lanserar nytt gränssnitt Det första jag gjorde var att ringa upp Tradedoubler och påpeka detta. Tjejen i andra änden ville koppla mig till ansvarig tekniker men fick ej tag på denna (konstigt? :unsure ![]() Flertalet utav buggarna är enligt mig kritiska och bör fixas snarast. Visst dom är stora, men för det så skall man inte skära ner på säkerheten eller liknande. Känns som att dom var tvingade att släppa denna versionen väldigt kvickt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
|
Citat:
Vad gäller utbetalningstabellen, så visst saknar jag den oxå, men den förra var för 2004, inte uppdaterad på år och dar med andra ord. Sedan kan jag såga så här, jag är anställd hos en av annonsörerna på TD, och vi har haft totalt 2 ansökningar till programet sedan nya designen, mot ca 5 st om dagen normalt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Men tjena petter :P
Jag tror inte nya TD testades särskilt mycket i verkliga livet, innan det sjösattes. Intressant (och tråkigt) att höra hur annonsörerna drabbats också. De flesta här är ju affiliates. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
VIP
|
Jag har supersvårt att hitta på sidan...... helt otroligt :(
Verkar inte finnas några program/företag inom det jag söker efter, vilket är konstigt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hehe...
Eftersom det hävdas att endast de "gamla" användarna har svårt att lära om så har jag nu genomfört en totalt ovetenskaplig test som bevisar M-O-T-S-A-T-S-E-N. Sju st. helt slumpvist utvalda personer som har råkat befinna sig på kontoret har fått i uppdrag att hitta en annonsör och dess annonsgrafik. Guess what...? 100% Failed!!! Inte en kotte kunde hitta i det nya "användarvänliga" gränssnittet. (Obs... det är intelligenta och sansade egenföretagare med datorvana.) Själv gav jag upp inatt, och ska istället börja söka mig till nya jaktmarker. Har inte tid/tålamod/ eller sinnesnärvaro nog att lära mig ett !"*##(> system som endast en mor kan älska. Så nu har jag redovisat min användartest... När får vi ta del av TD:s test som bevisar den förbättrade användarvänligheten? Med sömnbrist och fradga i munnen. /Stefan Edit: Jag var för snäll. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej vänner!
I morse har vi gjort nytt släpp med uppdateringar av de nya gränssnittet som innehåller fler funktioner och ändringar/fixade buggar. Nedan finner ni de två största ändringarna: • Utbetalnings- och lösenordsinformationen är nu krypterad (128 bit) • Möjligheten att se de grafiska elementen expanderade (se avancerad sökning) Tveka inte att höra av er till mig om ni hittar fler buggar eller har generella synpunkter på det nya gränssnittet. All feed back är betydelsefull för oss! Mvh Anna TradeDoubler Support [email protected] 08-40 50 881 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
|
En ny bugg: alla ens upplagda siter syns inte på alla ställen där de ska synas, tex när man ansöker om nytt program... =/
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|