FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
VIP
|
Tyckte det var båda ball och praktiskt med auktioner för utgående .NU och tror att en lansering på nytt skulle bli mkt mer lyckad.
Kommentarer? Mailade info at nunames för några veckor sedan och frågade om de skulle ta upp auktionerna igen, men har inte fått svar ännu.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller med . . .
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag ringde upp Per Darnell, vd .NU Domain Sverige (har tidigare också varit vd för NIC-SE), och han sa att dom "idagsläget inte hade några planer på att återinföra auktionerna".
Sorry ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
VIP
|
ok. om många ringer å frågar så tror jag dem är rätt flexibla... Ska slå dem en signal imorgon.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hmm.. Blir de inte vd:n irriterad om en massa folk ringer och gnäller
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu har jag fått svar och det är egentligen bara inbjudna, men dom som är intresserade kan maila mig så fixar jag det. Maila till info @ missdomain.com
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Inte konstigt att det blivigt platt fall för .nu, när kostnaderna för .nu domäner skutit i höjden.
1. Trots att jag registrerade domänerna i dollar tar dom nu bara betalt i euro. Så en domän som kostade $60 kostar nu 60 euro vilket blir 546 kronor i stället för 408, en kostnadsökning på 138 kronor, lägg därtill kostnaderna för namnserver byte, och struligheten med att sälja domänen. :nu erkar på samma öde som .tv där man förökte suga ut domänägarna deras sista slantar på upptrisade priser. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|