FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Per.
Det är, vid mindre upplagor (1-10) transfertryck. Vid flera beställningar är det screen-tryck (direkttryck). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej
Nu ska jag ge mig in i diskussionen men är inte detta ren reklam ? Jag bryr mig inte om sån här försäljning för jag inte har tid över till det så det är inte därför, men jag förstår inte varför vissa kan göra reklam men inte andra? Bara för att man inte skriver ut vad det är för sida så kan det ju vara reklam endå som i detta fall. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Dunken
Jag hade inte något som helst reklam-syfte i denna tråd. Jag bollade bara min idé och ville ha tips på om det fanns någon efterfrågan på denna typ av produkt/tjänst. Eller om marknaden är mättad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hur låter detta da ?
Jag kan nämligen ordna det billigt, och erbjuder t-shirts med BRA kvalitet med en hemsidas loggo eller text för cirka 70:- Jag har inget imot att du gör detta och jag önskar dig lycka till men jag ser denna tråd endast som reklam tyvärr men jag har inget imot den annars |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Och du jag undrar varför du skriver BRA kvalitet ?
Vad är det för märke på t-shirtsen ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tror redan JeppeGoal har nämnt vilket märke det var, "No Problem" eller något som även zstream hade använt.
Jag själv uppfattade inte som att Jeppe gjorde reklam i sitt inlägg men kan förstå att det är lite känsligt för andra inom samma bransch. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Dunken
Ja, min idé är att sälja t-shirts med BRA kvalitet för cirka 70:- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Okej gör så men jag tycker fortfarande att det är reklam.
Dock så berör inte detta mig eftersom vi är inte ute efter samma kunder!! Sen för att svar på en fråga du ställde jeppegoal. Ja det finns dom som erbjuder i alla fall ner mot 50 kr/t-shirten med BRA kvalitet men då gäller det lite fler som i alla fall 20-30 t-shirts. Men om det finns någon som gör en eller två t-shirts för det priset så tror jag inte att det finns. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Dunken
Tack för det svaret. :) Då är jag nöjd med min tråd. Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Den No problem tshirten jag fick när jag beställde var inte vad jag vill kalla bra kvalitet iaf, känndes väldigt tunnt i tyget, fast de kanske har olika varianter...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|