FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Tröjorna kommer från Östergötlands största tryckeri, och trycket håller som Sossarnas vallöften... öh, not.
Nej, men trycket håller lika länge som t-shirten - vilket är länge. No Problem - som märket heter - är kända för sin goda kvalitet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
VIP
|
Citat:
I större kvantiteter än ett plagg går det ju dock att få billigare från andra. Man kan väl komma ner i 50 kr/165 grams-tshirt inkl. schablon om du köper 10 stycken. Plus moms och frakt vill säga. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta är inte screen-tryck.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Det kan väl iofs. communityn/portalen/sidan göra själv och slippa en mellanhand? Jag trycker också bland annat på No Problem och det är inget fel på den kvallen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej, jag har tillgång (känner ägaren) till tryckeriets maskiner och därför kan jag erbjuda allting billigare. Jag blir mellanhanden istället för tryckeriet. Och jag är billigare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Säg 99kr för personlig tshirt vore ju snudd på revolution, skulle inte tveka på att beställa. Nu har det istället blivit att jag tryckt flera för att få ner priset via ett riktigt tryckeri, men vore schysst att till så lågt pris kunna göra bara en tshirt då och då.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad är det för tryckmetod vi diskuterar?
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
VIP
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Visst vore det intressant med rätt pris. Ett svenskt "CafePress" skulle behövas! :)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag brukar trycka 20-50 åt gången för en sida, det blir både billigare och bättre förtjänst. Varför ska man trycka en och en? Trycker man 50 så är det ändå så lite pengar det handlar om att de flesta har råd att göra det.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|