FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jman! Hur har du fått bokmärkesfältmapparna upp i menyraden i FF? Skulle jag vilja ha, men det går inte dra den dit i alla fall. Är det en extension?
karlgren! Den länken verkar inte gå till FFs developer tool utan något för IE. Har någon en länk? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Sen är det bara att leta efter web developer toolbar... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ah fattar inte hur jag klarat mig utan detta! TACK!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jag använder också toolbaren men använder den igentligen inte så mycket, jag använder resize funktionen för att se hur sidor ser ut i olika upplösningar, jag använder CTRL+SHIFT+V för validering och sen använder jag validering för CSS också, men det hade varit skojj att höra vad ni använder den till.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
aikon: Välj "anpassa" när du högerklickat vid adressfältet, sen kan du dra runt sakerna hur du vill
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Japp, så funkade det!
Web developer tool, helt suveränt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu blir man jättesugen på att prova web developer toolbar, men jag får meddelandet "Incompatible Extension or Extension No Longer Available".
Lite hjälp vore på sin plats. Var kan jag hämta detta fantastiska verktyg? EDIT: Det löste sig. Hittade det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Har inte tittat så mycket på Web Developer Tool efter installationen. Blir något konfunderad nu.
Den verkar ha allt, utom att enkelt kunna få upp html-koden för editering! Är jag helt blind? Det finns en smart lösning för Edit CSS, men varför inte en liknande Edit HTML? View Source i Firefox ger ju inte möjlighet att ändra i filen, som i Explorer (en av få fördelar med IE). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sorry att jag uppar en gammal tråd, men Developer Toolbar finns även för IE (om än i en lite fulare version). Tyckte att den var så pass användbar att jag tänkte tipsa er andra.
Developer Toolbar från Microsoft |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kanon man tackar
|