Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Obetalda fakturor på Tradedoubler

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-05-11, 15:06 #1
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
Jag har en öppen fråga till TradeDoubler.

Tonerbutiken ligger med obetalda fakturor som förfallit i feb, mars, april.
Flygcentrum/Flygvaruhuset har obetalda fakturor som förfallit i mars och april.
Finns säkert andra program som jag inte är med i där betalningen också är ordentligt sen.

Hur kommer det sig att företagen kan skita i att betala fakturor i 3 månader utan att några som helst synliga åtgärder vidas?
Jag har förståelse för att företag kan vara sena med enstaka fakturor då och då, själv är man väl inte heller en ängel, men när det börjat gå 2-3 månader så undrar man varför företagen får ligga kvar på TD. Det är vi affiliates som blir hårdast drabbade av detta. Inte nog med att betalningsprocessen är utdragen redan som det är nu, nu ska man även vänta 2-3 månader extra på företagen gör rätt för sig.

Ta tonerbutiken som exempel, försäljningen genererad i jan, fakturerat för betalning till sista feb. Skulle ha varit hos affiliates i mitten på mars. Fakturan är inte betald idag vilket troligen innebär att det inte blir en utbetalning för detta nästa vecka, alltså tidigast mitten på juni. Är det rimligt att man som affiliate ska vänta ett halvår på sina pengar?

Tacksam för svar...

PS. Inga föreläsningar om förbetalda program tack, utan jag vill veta vilka åtgärder som kommer vidtas för de som inte betalar.
robertsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017