FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
matovin : Jag antar att de menade att de genererar ordrar för företagen för ganska stora summor, den summan som man får när man säljer företagets produkter eller tjänster brukar dock bara ligga på några procent av det totala ordervärdet eller en fast summa som är betydligt lägre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Däremot finns det inga begränsningar hur mycket man kan tjäna på TD så visst kan man dra ut 6-siffriga belopp i provision, om man har en bra sida vill säga :) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Citat:
Idag har vi den 7:e juni och en mängd fakturor från månadsskiftet är obetalda. Jag och andra affiliates hoppas att ni agerar i tid så att dessa betalas innan den 20:e juni när det är dags för utbetalning? Hur går det med indrivningen av Tonerbutikens fakturor, kan man se fram emot några pengar eller ska man anse pengarna förlorade? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Edit: Tycker även att en del av dom eventuella påminnelseavgifter / ränteavgifter som TD tar av ut av sina kunder ska tillfalla oss affiliates, det är lagom kul att ha XXXXX kr som ligger i "I rätt utbetalningsperiod men ej betalda fakturor av företaget" i flera månader utan att få någon kompensation för väntetiden när/om pengarna väl kommer. Låt företag som slarvar med fakturorna vara tvugna att gå över till att förbetala eller stäng ner dom! //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har en från CDON och datumet är 2000-03-16 beloppet är lågt men en sån faktura borde vara betald efter 5 år tycker man.
Än har jag inte fått den åtgärdad trots att jag mailat Tradedoubler supporten flera gånger. Rätt störande att se den och ett gäng andra som ligger från början av året. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
Jag har oxå fakturor från Flygvaruhuset/Flygcentrum som ligger kvar från mars. Jag har i ett mail från TD fått besked att detta beror på att FV/FC håller på att gå över till förbetalning. Det är väl i och för sig positivt inför framtiden, men jag förstår inte varför man inte kan betala sina fakturor för det? För övrigt var det 3 veckor sedan jag fick detta mail från TD och till synes har ingenting hänt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Hej Tradedoubler!
Idag har vi 9:e juni. Inga nya betalade fakturor har registrerats. Vi är många som vill ha besked vad ni gör för att driva in dessa fakturor! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Citat:
Just my 0.2 / Tomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
När man läser om förbetalningsprogramen så står det som första punkt: "* Det säkerställer att du får din ersättning utbetalad."
..vilket i mina ögon är en bekännelse att problem existerar med utbetalningar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hej vänner,
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det inträffade. Pga av omstrukturering inom bolaget har arbetstrycket varit stort på vår ekonomiavdelning. Betalningarna har av någon anledning ej kommit som de skall till Tradedoubler. Svenska Resegruppens ekonomi är stark. Jag anser även personligen att detta är helt oacceptabelt. Från och med denna månad skall vi g över till en pre-payment lösning så vi i framtiden slipper denna typ av problem. Jag hoppas att ni accepterar detta och ber å bolagets vägnar än en gång så mycket om ursäkt. Om ni har frågor får ni gärna kontakta mig direkt på [email protected]. Maila mig gärna om idéer på någon kampanj vi skulle kunna genomföra för att gottgöra er. Mvh Johan Elwin |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|