FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Min "stackars bror" köpte ett s.k livstidskonto,nåja han han ju ha hemsidan i 2år.....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Verkligen bra artikel.
Två reflektioner: 1) Positivt ändå att det inte funkar för dessa skumma typer. Skulder, konkurser, dålig publicitet. Manar inte till efterföljd. 2) Värdet av att kolla upp fakta innan man blir kund är enorm, och möjligheten finns ju med alla artiklar och diskussionsforum, som obarmhärtigt avslöjar bristerna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fick följande länkar skickade till mig:
http://www.1place2u.com/ (titta noga på bilderna). Titta sedan på denna url: http://hardware.localhost.nl/?ct=nth&pic=/...1-2002/new4.jpg "Vår serverhall" :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
vilka bluff bilder,man kan rippa en serverhåll-bild och säga att man har dem värsta grejer och den bästa support och service,i själva verket servrarna ligger i nnågon gömd källare..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Till deras försvar så kanske de faktiskt köper servrar av rackspace eller vilka det nu var, men det är ju knappast "deras" servrar / serverhall för det :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag vet inte om jag ska skriva det här eller inte :unsure: men jag har tyvärr jobbat åt dess grabbar innan de gav sig in i "webhotellbranschen". Och det är inget jag är stålt över kan jag säga.
Och det är inget ovanligt heller att de startar saker som de drar ner i skiten. Jag är bara glad över att jag slutade jobba åt dem när jag gjorde! Annars skulle de väl utnyttjat mitt namn också som de gör med många andra. Förut har de jobbat med mobiltelefoni, smstjänster, porr osv. och lika illa går det varje gång. Ps: Bara för att jag varit anställd hos dem så betyder det nu inte att jag är inblandad i deras skumma affärer Ds. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Haha, den här bilden är såå klockren!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag låg på 99krornor i ett år. Jag fick mer än vad jag betalde för faktiskt. När den ena servern krashade och inga backup fanns flyttade jag illa kvikt där ifrån för ett år sedan. Finns ju mängder med info om dem
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|