FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej.
Jag undrar om någon kännner till var jag kan kolla ägare/registrerad på en .NUdomän. Orkar inte söka på webben efter det, jag har större förtroende för WN! Mvh / Jman |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
På www.nu kan man hitta teknisk kontakt för nu-domäner
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Precis vad jag leta efter.
precis vad jag trodde Comitnet AB hade reggat kompisens bolagsnamn och erbjudit han en fin gratis hemsida. Tack / Jman |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vem som är ägare kan du dock inte se, det är hemligt för nu-domäner.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men med tanke på hur de arbetar så är namnet till största sannolikhet reggat på dem.
Precis som de gör med com-namn och se (sedan de släpptes fritt) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
maila till [email protected] och fråga om ägaren är comitnet.
Det kan Susanne eller Linda svara på. ( ta det på engelska även om dom studerar svenska ) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hm, varför är ägare till .nu-domäner hemliga? Det kan vara trevligt att veta om man själv är ägare till en registrerad domän... Vid åtminstone två tillfällen har jag registrerat och betalt för domäner som jag antog att jag därpå var ägare till eftersom jag inte fick meddelande från ombudet men någon annan hann före (Name Navigation AB givetvis i det ena fallet).
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du kan kolla om du själv är ägare genom att logga in med billing email adress om du har tillgång till denna. Annars så be din registrator att ändra den till din adress och gör dom inte det så mailar du till [email protected]
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |