FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
bytbanner . se
Tänkte att det skulle va toppen att gå med i deras program för att få trafik men insåg snart.. att det är ju fullständigt omöjligt om det helt plötsligt dyker upp porr banners på sidorna..?! Har jag missat nåt? Eller är det helt normalt? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Byt länkar med fler sajter så kommer du få bättre resultat än ett sådant system
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Okej ska vi byta?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Provade banners men tyckte inte att det verkade ge så mycket i förhållande till vad man fick.
Bäst är säkert att byta med någon "partner" som man samarbetar med, så att man får ett "win win parthnership" dessvärre inte så lätt att hitta alltid. Jag söker ännu... /M |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Vad har du för sida att byta med och hur många unika om dagen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Du kan få login och lösen till statestiken om du är intresserad.
Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Pma mig det eller bara lite info, som du vill.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan! Vi på Argus är alltid intresserade av bannersutbyte. Webbplatsen/webbsidan ska ha med litteratur att göra på ett eller annat sätt: innehålla en läsvärd text, vara en blogg, skriva om böcker, etc, etc. Vi har skript som gör utbytet relativt rättvist. PM:a mig eller skriv till mikael snabel-a arguspunktnu.
PS. det räcker alltså med att man har en webbsida som anknyter till litteratur på något vis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag trodde att om man byter banner med någon så "annonserar" man på samma villkor, villkorslöst.. d.v.s. utan kostnad.
Det kanske är på det viset men istället för att betala för annonsplatsen om man ska byta banners så fixerar man sig istället på hur många besökare den andra har och jämför med sina egna besökare.. Eftersom jag inte på långa vägar är där än så att jag kan kräva fler antal besökare av den som vill byta en banner med mig p.g.a. att jag skulle ha fler besökare än den andre så verkar det inte fungera att byta banners så där jätte bra.. synd. Det kanske är bättre att helt enkelt betala för reklamplatsen där man vill synas istället. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|