FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Har letat lite på wn men inte riktigt hittat det jag söker! Hur som helst undrar jag först och främst en sak. Har varit i kontakt med Samport och att använda deras betallösningar. Nu när det börjar bli klart med allt så visar det sig att jag behöver ett inlösenavtal. Vad är det inlösenavtal och vad innebär det att ha en sån? När jag sedan sökte lite här på wn så såg jag att när man använde Pay & Read så behövde man INTE ett inlösenatal. Hur kan det komma sig? Har förstått att inlösenavtal är någon extra summa som läggs på till banken eller liknande men det känns som om jag skulle behäva lite mer kött på bena. Det andra jag undrar över är alla olika banker. Vilken ska man välja? Har kollat de stora bankerna så som Nordea, Fsb, Seb m.m och kommit fram till (eller tolkat fel) att Fsb (Föreningssparbanken) nog blir den bästa banken för oss. Detta eftersom vi kommer att ha ungefär 22000 transaktioner till vårat konto och de tar ingen avgift för att dessa sker? Har jag förstått deras prislista rätt då? När jag nämligen kollade med de andra bankerna så tog de en kostnad på 1,50 kr. Detta blir en del om man har 22000 transaktioner. Vore iallafall tacksam för svar! Mvh Tony |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|