FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vem har rekorden på längsta väntetiden för att bli behandladför något program? Jag har ett program jag ansökt till där jag väntat från 2004-12-10 hehe. Ska se hur länge det dröjer innan dom behandlar min ansökan
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Hade du varit annonsör hade du varit med på några dagar. You figure out the rest. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag höll på med TD år 2000 varefter jag gjorde ett uppehåll till 2004. När jag åter tog tag i sidan märkte jag att vissa program efter 4 år fortfarande inte var godkända. TD gjorde en upprensning bland gamla godkännanden nån gång runt nyår 2005 så nu är min äldsta ansökan från 2003-10-12.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tyvärr är Tradedoublers regler så att annonsörerna har allt att vinna på att fördröja godkännande. Har man inte banners uppe blir man oftast inte godkänd och skulle man efter några år inte bli godkänd förlorar man all provision. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har inte haft några större problem med detta. Brukar sällan börja annonsera innan man fått godkännande, just därför att annonsören har allt att vinna på att vänta.
Vid ett tillfälle 2003 dröjde det kanske ett par månader, varefter jag skickade ett argt mail till TD support och klagade. Fick godkännande ganska snart efter det. :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Anyways, back to the line :(
Slår vad att du får den runt mitten utav augusti, om inte så får du 12.50 direkt i handen (kommer över personligen, hur få hus den nu är emellan oss) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Administratör
|
Som sagt så är det ju annonsörerna som godkänner affiliates och därför skiljer det från program till program.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
tog 5-6 månader för siba att gokänna min site.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|