FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag behöver tips på svenska banker som skriver inlösenavtal till nätbutiker som säljer erotiskt material.
Det verkar kört, har försökt med BABS (tvärnit), Handelsbanken fick jag inte änns öppna ett konto hos och Nordbanken utreder saken (har gjort en längre tid nu)! Så ville därför höra med er här på WN om ni kan ge mig något tips om detta! - Vill nämligen ha ett tredje betalalternativ i min butik, nu har jag Postförskott och Paynova! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Euroline? Vilken bank har du? Varje bank har ju avtal med inlösen är du redan kund kan dom väl inte neka? Eller kanske är jag blåögd :)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag var faktiskt inne på min centrala bank (Föreningssparbanken) och skrev papper med dem där och allt var frid och fröjd och de accepterade mina produkter, men när de skickade ärendet vidare till BABS ringde det en dam till mig som meddelande att BABS och VISA inte vill stödja "porrbranshen". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
du har samport , debitech, posten betalväxel och några till finns det väl...vi kommer förmodligen att börja jobba med Samport de som enligt min uppfattning hade de bästa priserna! sjysst med olika tillval också!
MVH och lycka till Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
hos en bank! - Det gäller även Debitech kan jag tro, dock ej säker! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Har även ringt Euroline och de ville heller inte skriva inlösenavtal till butiker som säljer erotiskt material! Banker är fruktansvärd trångsynta enligt mig! - Om de inte vill ha mer erotikbranschen att göra så kan de väll inte ha kunder som bensinmackar och andra butiker som säljer porrtidningar och porrfilmer! Eller ?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ett företag jag inte rekommenderar iaf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Fattar inte varför BABS, Handelsbanken, Danske Bank osv skall vara så trångsynta och försiktiga! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
BABS VILL inte ha med porr/erotik att göra. Vad sen VISA pysslar med kan inte BABS påverka. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|