FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Läste i någon annan tråd här på WN att någon annan fick avslag bara för att de hade enskild firma. Verkar som babs har lite olika regler för vem så frågar och vilken sida deras handläggare har vaknat på! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Verkar som dom tar en anledning i luften för att avfärda kunden. Ett sätt kan vara att du kontaktar dom igen. Får du en annan anledning då så kan min teori stämma :) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hittat nån bank som accepterar dig än? Jag har samma problem. Känns som man är spetälsk ;-) ingen vill ta i en med tång.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Nej, jag har tyvärr inte hittat någon bank som vill skriva kortinlösenavtal med ett företag som jobbar med erotik.
Håller just nu på o bygger in nya versionen av Paynova i min butik. I denna version så går det lättare för kunden att betala med kort. Så jag hoppas att detta blir bra istället för ren kortbetalningsfunktion. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag lånar den här tråden lite....
Jag har idag inlösenavtal med Euroline och är mycket nöjd med dem då allt rullar på fint och då de har en enkel hantering av reklamationer. Jag ska nu byta bolagsform och måste då teckna ett nytt avtal, min vanliga bank Handelsbanken erbjuder mig nu bättre priser och dessutom läste jag för ett tag sedan här på forumet att Euroline numera endast betalar ut pengar en gång i månaden till nya kunder. Min fråga är om detta påstående om Euroline stämmer och om någon här idag har inlösenavtal med Handelsbanken så att han/hon vet hur det fugnerar med dem, hur ofta de betalar ut pengar och om dom sköter reklamationer smidigt med mera. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|