FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Den här tråden har gjort sitt och känns nu ganska meningslös. Självfallet anser varje medlem här på WN att de domännamn han/hon äger, är de/-t bästa domännamne-t/n. Totalt meningslös tråd. |
|||
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kollar gärna folks domäner, har tittat in på flera här i tråden, det är kul att se vad andra på WN sysslar med. Det är dock mindre intressant att se "nykomlingars" senaste domäninköp. (Mitt inlägg var alltså inte ett påhopp på Tobias..)
|
||
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Själv kan jag inte bestämma mig om vilket, eller vilka som är mina bästa domännamn. Jag tycker det skulle vara kul att istället "vända på steken", alltså " Dessa är dina bästa domännamn". ![]() |
||
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Medlem
|
www.sidan.nu är mitt bidrag...
|
|||
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Medlem
|
Har några domäner med "kuliga" namn men som dock saknar innehåll.
Mina "bästa" domäner skulle med innehåll räknat vara error-404.se och clanadmintools.com |
||
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Min favorit är WebmasterAce.com. Tänker spara den tills jag kan leva upp till den
![]() Några andra favoriter jag har är: ArtificialIntelligence.nu AddURL.nu SEOFAQ.net Sökmotorkonsult.se |
|||
![]() |
![]() |
#77 | |||
|
||||
Medlem
|
Tänkte göra något kul för några år sedan, men hann inte / orkade inte göra det med:
www.lejo.net (för de som undrar, läs ut LEJO.NET som ett ord..) helt meningslöst ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag köpte domänen http://www.limhamn.nu efter att ha lurpassat på diverse limhamnsdomäner i ett par års tid. Kanske nationellt sätt ingen höjdar domän, bara svår att få tag i en med det namnet.
Tja, det är min meckarlåda när jag kommer på något jag vill testa då testar jag med den domänen. Nu har jag drivit upp sidan med hjälp av Xoops som är ett framework för diverse webapplikationer. Det är riktigt skönt att ha saker och ting i en databas. Lätt att indexera och plocka ut data när man vill det. Sen är jag ju mäkta stolt att lyckats få en domän med samma namn i orten där man bor. ![]() //Roger |
||
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
Medlem
|
Well - mitt lilla bidrag till stacken får bli dricka.se
Har inga fler, men har i alla fall lyckats orka åstadkomma en sida kopplad till url:en :P |
||
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
||||
Nykomling
|
||||
![]() |
Stängt ämne |
|