FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har ganska länge kört nu med nuvarande upplägg och funderar på att ändra en del saker. Tex införa någon uppsamlare på första sidan vad som händer på våra undersidor. Typ senaste 10 nyheter från de enskilda spelsidorna. Har ni något förslag på att förbättra första sidan? Är det något som syns för bra idag eller något som kanske borde synas mer än det gör?
www.nordicgamers.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är helt klart för mycket skit att bläddra förbi innan man kan läsa nyheterna.
Dem syns inte ens först i en upplösningn på 1600x1200 Först har du stor header med meny Sen reklam Sen stor bild på "I fokus" Sen reklam igen Sen "Senaste artiklar" Sen "Senaste i filarkivet" Sen "Senaste i bildarkivet" Sen reklam Sen nyheterna Fast som uppsamlingsplats är det kanske bra? Jag brukar dock vilja se senaste nyheterna först på en sida. Ovant att behöva trycka på nyheterna för att få dem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Mjo. Jag förstår inte varför det är så fruktansvärt mycket reklam på just sidor för dataspel? Samma sak internationellt? Är det något som är vedertaget?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Citat:
Sedan beror det nog också för att målgruppen är en köpstark målgrupp. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Är det nån som vågat testa en payper-read-modell med tex paypal? Om målgruppen nu är köpstark så kan de väl betala för sig för att slippa reklamen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Det är mao inte en köpstark grupp? :)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
qrazzy : det är en köpstark målgrupp men kanske inte för att betala för innehåll på nätet. Om man har en köpstark målgrupp betyder det inte att de är köpstarka på alla områden.
Sen en personlig fråga till dig qrazzy. Varför är du i nästan varenda inlägg du gör negativ och nästan oförskämd mot alla. Fattar inte varför du lägger större delen av dina inlägg på att skriva "intresseklubben antecknar" och svarar på trådar som absolut inte har med författarens fråga att göra. Är ärligt ganska trött på sådant från din sida. Har du inget intressant att tillföra personer som skapar trådar tycker jag du skall låta bli att posta. Eller jagar du typ någon slags status i antal inlägg? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Lyft upp nyheterna över filarkivet och bildarkivet. alt. ta bort bildarkivet från förstasidan. Nyheterna och artiklarna är i mina ögon det som är det som man vill åt först.
Btw: Trevligt att ni lagt till rss och en sitemap. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|