FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har man varit här nästan exakt tre månader och får säga att det har varit en mäkta intressant samling med individer som delar med sig av sina kunskaper här. Av någon anledning som jag inte vet vad förde mig hit och är en trogen besökare sen dess.
När jag kom hit för tre månader sedan så visste jag helt ärligt noll om sökmotoroptimering till exempel och kan väl inte säga att jag kan mycket nu men fått en viss insikt av alla trådar och svar man fått på egna. Tidigare har vi byggt upp vårt företag helt utan någon som helst sökmotoroptimering alls och har kommit efter hårda år upp till runt 300 000 unika besökare (ip) per månad. Känns faktiskt helt otroligt nu när man börja läsa på allt man hittar om sökmotoroptimering och hur katastrofala våra sidor är/har varit ur en sökmotors synvinkel. När man läser undersökningar hur folk hittar siter så är det ju största procenten som ligger på sökmotorer. Och dom har vi helt glömt av. Så känns lite som man upptäckt en ny värld. Detta och mycket annat här driver mig till att skriva ett tack till er alla för att ni delar med er så mycket värdefull kunskap. Dessutom extremt snabba svar vilket är extra tacksamt. Skall bli intressant framöver och se hur det kommer gå med vår sökmotoroptimering om det kommer göra något utslag på totalen. Vem vet ![]() Så tack från nattmänniskan Nostra till er alla MVH Daniel Thornell |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|