FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har mailat TD med frågan men i väntan på svar kanske nån annan vet.
Shell har ett program hos TD där man får 50 kr/godkänd kortansökan. Jag har varit inne på hemsidan och det enda jag hittar är en PDF-ansökan att skriva ut, fylla i och skicka in. Hur f*n ska man få provision för det? Eller finns det nån annan online-ansökan som jag missat, eller finns det nått annat svar på gåtan? Nån som har gjort nått avsult med Shell? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Dock har inte jag heller hittat detta formulär direkt på shell utan det är nog bara för länkar via tardedoubler. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Det finns två varianter på hur Shell genererar leads till dig. Det ena är att besökarna laddar ner Shells Pdf- dokumentet, då kommer ditt affiliate ID automatiskt på blanketten. Eller så kan de få en blankett hemskickad från Shell där ditt Affiliate ID är med. När besökaren skickar in blanketten till Shell får vi en batch fil som går tillbaka in i våra system. Det är alltså en batch lösning som går via Shell. Därför tar det lite längre tid att få in sina leads men vi får uppföljning flera gånger i veckan från Shell. Så det är viktigt att du inte tar bort programmet för snabbt. Vi har full koll på vilken affiliate som genererat vad. Om du vill länka på eget sätt kan vi ta fram textlänkar åt dig. Mvh Anna TradeDoubler Support |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tack för textlänken på TD. Det är kul att man hjälp snabbare från TD här på WN är om man mailar till TD :)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|