FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag letar efter rätt ställe för att göra reklam för pokeroddsbladet jag säljer. http://odds-texas-holdem.com
Detta är vad jag gjort än så länge: 1. Köpt besökare: Gav ingen försäljning 2. Tradera.se: Säljer rätt bra men inget forum för att sälja större volymer 3. Tradedoubler: Får inget svar på min ansökan 4. Google Adwords: Ger inte nog bra resultat. Dyrt att köpa pokerrelaterade ord. (Kanske skriver dåliga annonstexter, men tror inte det då jag skrivit en miljon olika) 5. Ebay: Något i deras verifieringssystem som inte funkar med mitt VISA kort jag har på FSB 6. Overture: På gång 7. Eniro köp & sälj / gulatidningen: Väntar på publicering. Vad mer kan jag göra. Har pengar att spendera på reklam bara jag vet att det ger avkastning. * Började att koda på ett eget affiliate program, men är det rätt väg att gå? .. Ska man anmäla sig till CJ istället? Kan ge rätt bra % per såld produkt. * Tidningar/Radio/Tv är det något alternativ som kan ge något tror ni? (Förstasida på Aftonbladet.. såå mycket pengar har jag inte att spendera, så det får bli mindre kända media eller mindre annonser) * Jag vill nå ut till engelskspråkiga länder, framför allt USA och UK, några förslag? Dela gärna med er med förslag och erfarenheter. Vänligen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Läs på hans sida!
Det är en broschyr du köper som du lättare ska kunna kalkylera oddsen med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag jobbar på L okalpressen i Göteborg, (Kommer ut var 14e dag och är då den största tidningen sett till antalet utgivna exemplar i Göteborg med 250.000 ex når den ut till alla hushåll i GBG och Partille kommun) Hör av dig om du känner för att testa tidningsreklam så kan vi se vad vi kan ordna fram... when247.com har haft annonser i alla våra tidningar tidigare... Då körde dom bara med sitt domännamn som reklam (i det typsnitt o de färgerna som den e på deras hemsida), var inte större än 80x20mm, för att locka besökare...kanske nått som funkar för dig med? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
gabriel @ l okalpressen.se om ni vill ha mer information så kan jag skicka en pdf. Edit. Redan tre som vill ha den... Jag gör som så att ni som vill ha den kan ladda ner den från: www.finito.net/lp_karta.pdf Har dock semester nu i en vecka så det kan dröja innan ni får svar på era frågor... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En sak som ni bör uppdatera i pdf:en är att GöteborgsPosten kommer ut i 246.000 ex och når enligt Orvesto Konsument 577.000 läsare. Även Metro´s och GT´s siffor är felaktiga.
Finns det någon pdf med själva tidningen, så man se hur det ser ut? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Göteborgs-Posten tappar mer och mer och för något år sen släckte dom skylten på, taket av sitt kontor, om att de når mer än 600.000 läsare.... Citat:
Edit. GP och GT har tappat ytterligare... Var precis inne och kolla de senaste siffrorna för Göteborg, Öckerö och Partille kommun. GP 119.907+3.202+8.337=131.446 GT 18.527+500+1.012=20.039 Metro (Har ökat marginelt, dock är det hela deras GBG upplaga som även ligger i Mölndal, Kungälv, Kungsbacka m.m...) 89.700 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Nykomling
|
Om jag ska ge dig ett allmänt tips om du satsar i svenska annonsforum är att ha webbsidan även översatt till svenska.
För övrigt gillar jag produkten du säljer, funderar på att skaffa mig en folder. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|