FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() Jepp jag har en site som jag byggde i FP 1999, den ser ut i princip samma idag. Givetvis har jag fixat och trixat lite men stommen är FP årgång 1999. Jag säger inte att det är optimalt, jag säger bara att det duger för vissa saker. Och kan man utforma en grund själv som man sedan låter en duktig kvinna/man titta på och optimera/komplettera så går allt snabbare och man får det mer som man vill ha det. Det tycker jag är en fördel samt att man kan testa koncept utan att betala massa pengar i design. Photoshop, FP och Perl grejjar jag hyffsat. Med det kan jag bygga och testa en affärside utan att det kostar massor av pengar. Funkar iden köper jag in grafik, html och programmering av proffs. Men då anser jag mej ha minimerat risken i projektet. Thomas
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Här är en till som använder FP. Tycker att det funkar väldigt bra att lägga upp en grund till en sida...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag använder en Open Source wysiwyg editor som heter NVU http://www.nvu.com/ som är suverän, varför ska man sitta och koda i t.ex anteckningar i timmar när man kan använda en wysiwyg editor och sen gå igenom koden och ändra det som behövs ändras ?
Både FP och DW är bra men om man vill ha ett gratisalternativ istället så testa NVU, den funkar även under Linux och MAC. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|