FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Givetvis höftade klorinsky. Att koda ett system från grunden tar tid och jag antar att man vill ha det komplett med kryptering av data som skickas och andra säkerhetsaspekter. Men priset beror givetvis på vem man anlitar och poker i sig är inte så svårt att programmera. Jag har faktiskt funderat på att göra en pokerklient i java för ett tag sedan men annat kom ivägen annars hade jag gärna sålt det :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Kanon, skall titta på det =) INGEN ANNAN som vet något ang. det juridiska? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Skall du bara spela med fun money får du väl göra som du vill. Titta på t.ex. blip.se där spelas det alla möjliga spel om fun money, massa olika kortspel, backgammon etc.
//Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
OK! Om man exempelvis skulle vilja betala ut 500kr till topp 10, då blir det genast olagligt eller? Självklart fortfarande ingen insatts. -Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tror detta är precis vad du söker:
http://www.prowagersystems.com/ Fick följande prisuppgifter av dom: Texas Hold'em w/lobby $13,995 Stud, Stud Hi/Lo, Razz (Add-on) $4,995 Ohama, Omaha Hi/Lo (Add-on) $4,995 Multi-Table Poker Tournaments $3,495 Skulle man bara spela på skoj (Altså inte om riktiga pengar) så var det andra priser. Har inte fått svar ännu exakt vilket pris dock... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|