FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Plötsligt fick min site lägre Pagerank: från PR3 till PR0.
Vad kan ha utlöst detta ? Nån som har lite bra tips på hur man fixar ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Hur kollar man Page Rank egentligen? Har undrat det länge..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Ett av många flitigt diskuterade ämnen, använd sökfunktionen. Sök på WN // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Validating
|
Enklare än att söka:
toolbar.google (punkt) com Installera så ser ni PR under adressfältet i webbläsaren. Sedan till själva frågan B) Detta är nog ingen stor fara för digeftersom du har PR0 och inte grå stapel (-1). Hade den blivit grå så kunde det finnas risk för att du blivit avstängd. Din PR kommer säkert tillbaka så småningom, jag har sett det förr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja, nu efter några dagar är den tillbaka på PR3.
Är det någon här som kan slänga ett getöga på min site, för att se så att vi inte gör någon generaltabbe mot Googles regler ? www.smartsms.se MVH Marcus Elmäng |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Är det någon mer än jag som har märkt att med Google Toolbar 3.0 i IE på Windows går PR-visningen snett ibland. Den kan visa 0 trots att sidan kan ha en hög PR i verkligheten. Stänger man fönstret och öppnar sidan igen, så visar den plötsligt rätt. Jag upplevde aldrig detta med Toolbar 2, utan det kom nu med Toolbar 3.0.
Lite lurigt, när så många är livrädda för att befatta sig med sidor som har låg PR, kan bli ödesdigra missar. /Bengt
![]() |
Svara |
|
|