FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Problemet är ju att alla dom webbhotellen står antingen i USA eller danmark med avtal som gör att man inte kan komma åt dom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Om du har några som helst krav på stabilitet och skall ha dynamiska sidor för du minst dubbla priset för att slippa problem. Men som sagt, till en "under construction" sida duger 12 kr kontot säkert. Thomas
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Låter som något som borde publiceras vitt och brett
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Dom lär behöva många tusen anställda för klara av alla arga kunder som lär ringa om dom får tag i nummret, om det är en växelnummer kanske det fyller upp alla deras linjer 24/7 haha.
Kanske dom svarar bättre på mail nu så dom inte får ett samtal med dr* å* he*lv*te varje gång. Var hittade du nummret? Ringa du danska "televerket" och frågade? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Oj... Då blir jag den enda som inte klagar på b-one. Jag är nöjd för mina 12 i månad. Behöver bara det som de har att erbjuda... och lite extra förvarings utrymme ... lol ... 300Mb inte illa, istället för att skicka en massa. Men mer än så kan man alltid önska sig...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag har två konton på b one ett par åt kunder, det har varit 0 problem under de 2 åren jag administrerat dem... alla nvänder sql+php.. så det är ju en överdrift att säga att det suger rakt av..
men det är ju väldigt stor skillnad mellan tex dem och loopia eller dyl, vad service osv anbelangar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja har oxo en 5 - 6 konton på B-one både egna och klienters. Har inte ngra klagomål som e värda att nämna.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|