FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag äger tillsammans med en kollega en svensk "vuxen-community", med ca 30 000 aktiva medlemmar. Lösningen i sig är ganska neutral, men våra medlemmar laddar upp och delar med sig av egenproducerat content, som ofta är ganska hardcore.
Vi vill öka antalet medlemmar och köra igång med en kampanj, men det är svårt att vara seriös i branchen vi befinner oss i. Det ses inte som legitimt med erotiska banners hos många större aktörer. Aftonbladets Sex&Samlevnads-avdelning & Google AdSense har tillexempel nekat oss. Att köpa 1 miljon amerikanska träffar för några tusen känns inte helt relevant, någon som har någon idé på någon svensk site som skulle kunna tänkas vara av intresse för oss? / R |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
free6?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tackar för ett snabbt svar!
![]() Problemet för oss är att vi vill exponera oss mot både kvinnor och män...free6 känns mansdominerad, det hade varit guld med något "mjukare", sexavdelningen på spray el. liknande... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vad har du för sida, uppdatera din profil.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
uhm.. hela sex/erotik/porr-världen är väl mansdominerad?
men kolla med Sylvia och Sylvester (vet inte om spray har kvar dom men.. iaf) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tobias, profilen är uppdaterad.
mypay, efter att ha läst "sexindustrin på nätet" http://www.mah.se/templates/Page____188.aspx så har jag en annan bild av industrin i Sverige, andelen kvinnliga "porrsurfare" ökar... Du ska iaf ha tack för Sylvia&Sylvester-förslaget, jag ska ringa dem i nästa vecka! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||