FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har du för mycket fritid?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Fattar ingenting, kanske beror på att jag inte besöker LunarStorm? Har jag fattat det hela rätt om jag säger att man kan göra reklam för sin presentation på LunarStorm för 15 kr? Hur många visas annonsen för, 10 pers eller?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kan glädja dig med att jag inte heller fattar ett smack...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lunarstorm kollar uppenbarligen inte banners innan publicering. Känns bra att äntligen fått svar på det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Banned
|
Citat:
Citat:
Kolla riktigt noga på bilden.... Det står att den är godkänd... Den genomgår en validering... Jag gjorde bannerna, kl. 12.00, Kl. 16.** så vart den godkänd utav någon av dom.... Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
LunarWorks AB är ett förebild för många företag. De har visat att man kan vara ett seriöst företag och tjäna pengar på driva en community. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Att lunarstorm lyckats och framförallt innovativt dragit fram micropayments för medlemskap på internet tycker jag verkligen är en förebild. Men annars är LS(läs lunarworks/lunarstorm) ett av de sämsta förbilderna man kan ha.
Företaget ägs och delas av bl.a CocaCola och Björn Borg - företaget i sig gick i förlust de första 2-3 åren och har trotts denna enorma omsättning inte alls lika god ekonomi som man kan tycka. Men å andra sidan håller dom vuxna(som leker med barn - som uppenbarligen är målgruppen) sysselsatta :) Så visst, . det är en delad mening där! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Förstå vilken enorm tid det krävs för att bygga en sajt som Lunarstorm. En bra programmerare kostar! Sen tar det ett bra tag att få rull på ett företaget. Man bygger inte en community som deras på en dag och det tar betydligt längre att få medlemmar så man kan få ekonomisk lönsamhet i det hela. Handlar mycket om förtroende också, att företag ska känna att det är värt att annonsera på t.ex. Lunarstorm och att andra företag ska "sponsra" (reklam t.ex. OLW) lunarstorm. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
.PRO domänen har ju numera släppts fri, skulle va kul å regga lunarstorm.pro :D (för er som inte använder lunarstorm har de något som kallas för PRO-medlemskap)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|