FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej...
Har en Torgetsäljare i luren - blabla blabla blabla.... Nån som ligger på torget.se ??? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tror inte på torget. Vet i och för sig inte vad dom har för upplägg men kan inte tänka mig att det är billigt. Och jag känner ingen som göra sina inköp från torget. Mina tips är sökmotoroptimering och google adwords. Har du försökt bli listad hos nån prisjämförelsesida typ pricerunner?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Självklart men Pricerunner säger sen i April förra året att vi kommer med om 2 månader...
De har "lite" mycket för tillfället. Men betalar vi är vi med på dagen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjena
Var med när Torget startade betalade mycket till ingen nytta.... Men vet inte idag.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
är det någon som besöker torget? Känns som den sidan dog för ett antal år sedan
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Senast jag hörde något om Torget var här.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Torget var dött redan när posten köpte skiten (1995?)
Kasta inte bort några pengar där, de lyckas inte ens köpa redaktionell reklam hos datortidningarna .. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
torget.se ~ 38%
funplanet.com ~ 30% hemsidor.torget.se ~ 16% tradera.torget.se ~ 9% utbud.torget.se ~ 4% pris.torget.se ~ 2% spel.torget.se ~ 1% Rätt intressant alexa statistik. Att www.funplanet.se räknas till www.torget.se ger väl ganska missledande info om torget.se? Torget känns väl lite sådär... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|