FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Detta är väldigt off-topic :P
Har aldrig tidigare varit någon större konsumerare av alkohol, men i fredags blev det lite party. Först nu, 03 på söndag morron börjar jag nyktra till och bli människa igen, fick enorma groggar och dessutom baserade på hembränt utan kräkmedel. På lördagsmorgongen befarades alkoholförgiftning, sagt och gjort besöktes akuten och jag trodde på årets magpumpning, men alkoholhalten hade gått ner rätt bra, så dom nöjde sig med ett par deciliter flytande kol, det sades att hade jag inte varit kraftig, hade jag avlidit av förgiftningen (140kg bjässe). Sitter nu med fruktansvärda skakningar, hungrig och törstig som fasen. Summa summarum, jag kommer då aldrig igen dricka dessa mängder alkohol, detta är det värsta jag varit med om i bakistillstånd någonsin i mitt liv. Det kommer säkert ta ett par månader innan jag ens tittar på alkohol igen, och när det väl görs blir det nog under mycket kontrollerade former. Så nattens tips får bli, skippa första groggen, och skippa sista groggen :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Haha! Jag lider med dig, det är så jävla hemskt alltså. Alkoholen förstör så mycket mer än vad den hjälper i sånna lägen, ta t.ex om du blandar din sprit med apelsinjuice - lycka till att dricka apelsinjuice till frukosten någon mer gång på ett år utan att få kväljningar.
Alkohol är bra, i kontrollerade former. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Guest
|
Det är glömt nästa helg
![]() |
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Tänkte bara klippa in en text från systembolaget.se angående kräkmedel. Det är inte kräkmedel i sprit du köper på bolaget heller, det är nämligen förbjudet enligt livsmedelslagen att ha kräkmedel i livsmedel: Vi är några som tvistar om något som låter ganska äckligt. Är det sant att Systembolaget häller kräkmedel i all sprit? Svar: Nej, verkligen inte. Dels är det förbjudet enligt livsmedelslagen, dels faller det på sin egen orimlighet. Men det är en ovanligt seglivad myt! Texten finns här: http://www.systembolaget.se/Applikat...oholohalsa.htm Trevlig helg! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jag var ute igår, drack knappt inget men mår fruktansvärt idag, aldrig varit med om värre. Blev nog drågad eller nått.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tror inte Absolut och dom andra bolagen skulle tillåta systembolaget att öppna flaskorna och hälla i kräkmedel
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Trodde alla visste att det var en myt... menmen
Låter som en bra festkväll! Själv stack jag in till Lund och härjade lite. |