FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Fick ett mail från en Dmoz-editor om att min sida utnämts till Cool Site i sin kategori.
Lite kul tycker jag. Det var säkert ett år sedan jag anmälde mig till Dmoz och jag har inte blivit listad förrän nu, men med en liten bonus också! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Grattis!
![]() Hoppas det snart blir min tur då att bli listad med lite bonus. :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skulle vilja bli listad överhuvudtaget. Begär inte mer än så just nu
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Det lönar sig att ha en levande webbsajt och att inte endast vara ute efter PR vid anmälan till vårt kära dmoz. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag hade också problem med att bli listad, det tog en jäkla tid, men inget hände, så jag anmälde mig helt enkelt som redaktör för den kategori jag ville vara med i, och styrde upp länkarna och la in mig själv, något som för övrigt är helt godkänt enligt reglerna. Man får dock inte missgynna konkurrenterna genom att ta bort länkar eller liknande (så tillvida att de inte passar in i kategorin eller liknande) och man får heller inte ange sin egna sida som cool. Men det är ju ett tips för den som tycker att det tar tid, att gå med. Men ska man vara med som redaktör ska man göra det seriöst.
Kan ju tillägga det att inga länkar i kategorin "Webbutiker" kan anges som cool. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Åtminstone svenska delen av dmoz är ju i mitt tycke helt oanvändbar (för annat än pr) pga att den är så dåligt uppdaterad. (jag skrev nåt liknande i min ansökan, antagligen retade jag väl upp den person som behandlade min ansökan...) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Hursomhelst, vilken sajt är det du försökt få listad? Skicka ett PM så ska jag ta och kika på hur det ligger till med listningen och se om jag kan ge dig några råd.
![]() |
![]() |
Svara |
|
|