FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, jag lider av det. Då menar jag inte oddset eller dylikt utan dataspel.
Jag har lirat många typer av dataspel genom tiderna, vilket de flesta gjort, men tvivlar på att många spenderat så mycket tid av sitt liv procentuelt som jag på spelen ![]() Hur som helst, allt börja för fleeeeeeeeera år sen då ett spel som heter Ultima Online släpptes. Det är det första MMORPG spelet som blivit lönsamt (Massive Multiplayer Online Roleplaying Game). Jag vart totalt fast, spelade så många timmar per dygn att det var sjukt. Var 3e månad låg man risigt till då Telia skicka hem kvartalsräkningen för telefonin! Sen dess har jag lirat många andra MMORPG, EQ, AC, DAOC, AO, SB m.fl. Det som är så skoj med dessa spel är att allt sparas på servrarna som man spelar på - går inte använda cheat på sin dator som det gick med diablo 1! Sen finns det ju alltid buggar I spelet man kan använda men inge fusk så man blir hösta leveln direkt i spelen. Hur som helst, vad händer? Jo, det mest framgånsrika spelföretaget (enligt mig men inte ekonomiskt) släpper århundradets spel.... World of Warcraft, vad händer? 1. Jag har vänt på dygnet 2. Jag vet inte om det är fredag eller torsdag eller lördag (måste kolla på datorn) 3. Frukost - lunch - middag, vad är det? 4. Ser ut som ett lik 24/7 då man sover ett fåtal timmar Håll er borta - inget jag rekommenderar :blink: |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|