FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har precis börjat testa TD. Nån som hållit på längre med TD och vet hur ofta det dyker upp ny grafik (banners) i de olika affil-programmen? Om man skulle vilja ha något speciellt (i mitt fall t.ex. en banner från AdLibris eller Bokus med böcker för Mat & Dryck) ska man gå via TD eller direkt på berörd part?
Har skickat frågor kring detta till TD, men hittills utan svar. Någon som vet hur deras support/kundservice är? /Gastronomen www.gastronomen.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det varierar väldigt mycket mellan de olika annonsprogrammen hur ofta grafiken uppdateras.
Allt rörande ett annonsprogram ska gå via TradeDoubler, inte direkt till annonsören, så är det sagt. Emellanåt har Calle på TD support varit snabb att svara, men inte alltid.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur ofta programmen uppdaterar annonserna skiljer sig. I Adlibris och Bokus fall är det tyvärr inte särskilt ofta. Det är upp till dem vilka annonser de vill ha men vi håller på att utveckla ett projekt som gör så att du som affiliate ska kunna hämta produktlänkar, produktbilder mm direkt från våra databaser.
Angående supportservicen på TradeDoubler har Calle, Affiliatesupport, åkt till Fuji och återkommer i juni. För närvarande är det jag, Anna, som vikarierar för Calle. Ledsen att det har tagit lite tid för mig att svara men nu är jag med i leken! Ser fram emot att stå till tjänst! Mvh Anna [email protected] TradeDoubler Support |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|