FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ok, tack för era svar, verkar som om alla är överens om att det är .se och .com som gäller och om man vill eller har lust så är det inget negativt att ta med .net, .org & .nu.
Detta har underlättat mitt beslut. Tack så mycket. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nu är det klart har köpt .se, .com, .net, .org & .nu
Skippar .info och .biz då sidan ändå är svensk och domännamnet likaså. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Grattis till dom nya domänerna, det kommer säkert gå bra för dig iom att du verkar försöka se eventuella problem och lösa dom på det mest ekonomiska sättet. Thomas
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hade inte fått domänerna förren nu så jag ville inte säga vilka det var.
Vad tycker ni om; webbproffs.se webbproffs.com webbproffs.net webbproffs.org webbproffs.nu Är det ett helt förkasstligt domän? Nyfiken på erat första intryck... EDIT: Kanske är många som kommer skriva webproffs... Beställa de också kanske? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Gick inte att redigera svaret en andra gång så det blir ett nytt.
Frågade min syster hur hon skulle stavat webbproffs w e b p r o f f s blev svaret. Det var vara att logga in och beställa; webproffs.se webproffs.com webproffs.net webproffs.org webproffs.nu Nu ska det väl inte finnas fler varianter av betydelse som kan reggistreras i något dumt syfte att få type-ins från min site... *hoppas jag |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Stopp!!! webbproffs ska det vara så klart. Annars blir det svengelska i namnet. webb=svenska. web=engelska.
My 2 cents... Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Med webbproffsiga hälsningar /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
webbproffs.se webbproffs.com webbproffs.net webbproffs.org webbproffs.nu webproffs.se webproffs.com webproffs.net webproffs.org webproffs.nu Så nu ska det väl inte kunna gå att komma fel tycker man. :P Sidan kommer "marknadsföras" med namnet Webbproffs. Samtliga webproffs adresser kommer peka mot webbproffs. Sedan får man nog göra en utvärdering och se hur många som verkligen skriver webproffs och se om det är värt att ha kvar dessa adresser år 2. Hoppas bara denna idé är någorlunda bra. Vi får se. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Missade visst att du hade alla varianter. Förlåt en gammal man. Nu är du rustad till tänderna, när det gäller domännamn för din nya verksamhet i alla fall.
![]() Best of Luck! /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|