FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Afton alla ni!
Jag har hållt på en del med hemsidor och sånt, nu skall vi i vår mcklubb lägga upp medlemssidor på nätet och då uppstår det problem! Problemet skall lösas och det kommer det att göra med Er hjäp! Vi vill att medelmammrna skall få varsin sida, väl där skall varje medlem kunna redigera sin "egen" sida från sitt hem och sin dator, ladda upp bilder, skriva text, lägga till länkar, telefonnummer, adresser med mera. Inga medlemmar skall skicka upp filer via FTP, det är för krångligt... Det skall vara så enkelt att man loggar in med sitt namn och lösen, klickar på en knapp för att ladda upp en bild, skriver i en ruta för att skriva lye text med mera... Finns det något sånt här på Internet, eller man måste "pilla" ihop något själv! Jag har kunskapen att redigera och pilla i script, så en bra bas räcker! Pust, det var jobbigt att skriva, jag vet ju ändå inte om jag får fram vad jag menar! Tacksam för alla svar och tips på länkar! Kan tilläggas att vi kör idag med ett "Nyhetsscript", men där går det bara att lägga in tips och man vet inte vilken medlem som skrivit vad + att det inte går att ladda upp bilder! Jag har sökt i detta forum men utan framgång! Hoppas och förlitar mig nu på ER ![]() Mvh Magnus - Chefen http://www.roderne.com HJÄLP |
|||
![]() |
![]() |
|
|