FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan,
skulle vilja ha feeback på mitt senaste projekt som tänker releasas inom kort. Sidan jag pratar om ser ni på den temporära adressen http://preview.spritpriser.se Släng ut vad ni tycker är bra och dåligt med design, uppbyggnad, navigering etc. (Stirra er inte blinda på priserna, de har inte uppdaterats på ett par veckor.) ![]() mvh Tobias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Stilrent och behagliga färger. Logotypen kan dock bli mer proffisionell i sitt utseende.
En risk är att en del missar vilken bra tjänst du har eftersom det är relativt krångligt o jämföra priserna. Man kanske tror att man köper varan om man lägger till den i "kassen" (för o kunna jämföra i kalkylatorn). Varför inte bara köra "klicka på den vara du vill ha billigast pris på" bland de sökresultast man får.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Direkt när jag kom till sidan började jag leta efter en punkt för att fästa blicken. Jag letade efter en meny men drogs till den röda annonstavlan till höger. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Är det kanske sökrutan? I så fall bör det kanske sättas lite fokus på den?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Citat:
Tack för alla kommentarer, fortsätt så! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Det tackar jag för. Men annars så gillar jag sidan skarpt pga av det bra ämnet ![]() Men tycker nog att det ska vara en rätt stor sökruta efter sprit på startsidan lite högre upp så att det är de första man tittar på. mvh/Tomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tycker oxå att du ska ha bild på produkterna om det går.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Håller med om att det var svårt att fästa blicken.
Saknar en tydlig meny, eller så kanske det är loggan som är lite plottrig. Kan även vara att den röda bannern till vänster är "övertydlig", så allt fokus läggs på den. Annars var den snygg och enkel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller med i elofsons feedback.
Och sedan tycker jag det är viktigare att man kan veta att det är en seriös butik än att de annonserar om just de lägsta priserna, tex har du med cigarettbutiken som jag har upplevt som totalt oseriösa / olagliga http://forum.infart.se/default.asp?visa=la...cigarettbutiken |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tackar för all er feedback, jag ska ändra lite när jag har tid över och återkommer då och önskar ny feedback!
jake, tyvärr kan jag ej gå i godo för de olika butikerna. Forhoppningsvis kommer vårt forum ge olika infallsvinklar och synpunkter från konsumenter. Sidan är ännu inte släppt utan fortfarande under bearbetning. Men att plocka bort en butik pga. en kund från butiken klagat är att ta i lite väl hårt. Jag återkommer som sagt, är det fler synpunkter => Hojta till! ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|