FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Kalla det korkat om du vill men som vanligt så ger det ju MS en bättre ställning precis som dom vill... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Om du bjuder in gäster till dig så förmodar ju du att dom kommer via entredörren, du står ju inte och väntar på att dom skall komma in genom sovrumsfönstret. Men som sagt jag fattade inte vad du menade, det där med "be ett kommersiellt företag om lov" osv. Det samma med att bara för andra "shareware och freeware" begår dataintrång kan jag också göra det. Känns som undanflykten "det var inte bara jag" som används flitigt i lekskolor runt om i världen. Citat:
BEGRÄNSNING TILL PERSONLIG, ICKE-KOMMERSIELL ANVÄNDNING Du kan endast använda Passports tjänster för dina egna personliga, icke-kommersiella syften. Du måste upprätta ett annat juridiskt avtal med Microsoft om du vill erbjuda Passports tjänster till personer som använder program, webbplatser eller webbtjänster som tillhör dig. Det är inte tillåtet att använda programvara eller maskinvara som hindrar användare från att använda eller få tillgång till Passports tjänster (som ibland kallas "multiplexing" eller "pooling" programvara eller maskinvara). Det är inte tillåtet att ändra, kopiera, distribuera, sända, visa, utföra, reproducera, publicera, utge licens för, skapa härledda arbeten från, överföra eller sälja någon information, programvara, produkt eller tjänst som du har hämtat från Passports tjänster, om inte något annat anges i användarvillkoren. Thomas
![]() |
![]() |
#13 | ||||
|
|||||
Banned
|
Citat:
Och för att besvara Thomas på ett GANSKA barnsligt sätt :P : "om dom får, varför får inte jag?" |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||