FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=119&a=200064 "Byrån säljer lokala annonsplatser på avlånga klossar som markerar nästa kund i snabbköpskassor liksom annonsutrymme på gymnasiekaféers menytavlor." Iofs står det inget om genomslagskraften på själva annonseringen (annat än att det är svårsålda platser). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jo det är de, men produkten har inget med människor som säljer den att göra. Jag har själv jobbat där för många år sen och vet att det går att tjäna pengar om man vet vad man gör. Sen finns det de som inte klarar av att sälja. Alla kan inte bli piloter heller. Är man anställd att sälja en produkt och inte lyckas sälja, vad ska man då få betalt för?
Allt är svårsålt om man inte kan sälja.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
gå med i TD eller nått?
då syns din reklam på massor av sidor, ta pay per click. 10 öre eller så.
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Däremot skulle jag nog ta företagets löften och uppskattningar vad gäller reklamkampanj hos dem med en stor nypa salt. Det verkar onekligen som att de ljuger ganska friskt, t o m till sina egna anställda. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nä, men man kanske få rabatt om man köper mycket!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Inte så jävla konstigt att de ligger på Birger Jarlsgatan då alltså... :P
|