FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjena!
Är hyffsat färdig med mitt senaste projekt och ska öppna portarna för allmänheten snart. Jag tar gärna emot förslag etc. Om folk är intresserade av samarbeten eller har idéer till mig så vore jag jätteglad om ni skickar ett PM, mejl eller skriver här! adress: www . swebid . com MvH // Peter |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
har fått några PM, men ingen som vill kommentera på design, användarvänlighet etc?
Tycker jag har lyckats rätt bra för en gångs skull ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
En sådan site handlar mycket om volym på auktioner för att få en breddare publik, hur ska du kunna konkurera med jättar såsom blocket? annars verkar det bra
sidan ser helt ok ut annars |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hur jag ska konkurrera med blocket? För det första är allt gratis på SweBid
Hur jag ska konkurrera med Tradera? Ska försöka ha mycket tävlingar, tycker själv jag har skönare design och användarvänlighet (iaf när allt e 100% klart) Ibland kan det vara kul med något nytt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag antar att det inte ska gå att registrera sig än. För jag kan inte det iaf.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad är det som inte funkar för dig?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag fastnar på http://www.swebid.com/master/addUser...er/addUser.php med en vit sida.
Kan det vara att jag har en punkt i användarnamnet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
ahha, sorry. Hade inte tagit bort kommentarerna runt header-location raderna. Använde inte dom när jag jobbade på sidan för att kunna läsa errors.
Hursomhelst, ja det var för att du hade punkt i namnet. Hade inte tänkt på att folk kan vilja ha det, ska ändra |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
sådär fixat nu
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker att man borde få ha punkter i titeln för objekten. Det blir jobbigt med förkortningen inkl. annars.
Att allt man fyllt i försvinner när ett sådant felmeddelande dyker upp är också jobbigt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|